Föörlååt...

Ingen bloggning dom senaste dagarna.
Ber om ursäkt.
Nejmen, jag har ju varit på Ellens landställe och kom hem i Fredags. Då fick jag reda på att min mamma och min bonus pappa ska skiljas. Ähm, min bonus pappa flyttar tillbaka till sitt hemland Holland och vi ska flytta. Vi ska inte flytta så långt som tur är. Detta är typ ett känsligt ämne och jag kan börja gråta osv när jag tänker på det och måste prata om det. Men i alla fall så var jag med Carro och sov där och idag så har jag varit på karate läger i 5 timmar. Har inte varit koncentrerad diirekt. 
Aja sen drog jag ut med tre kompisar och vi hade verkligen kul. Imorgon drar jag, Carro, Tuva och Felicia och typ shoppar. Fast jag ska typ inte köpa så mycket.. Kanske något plagg eller såå..
Det blir noog kul.
Bild från båten till Svartsö. Utslag i ansiktet och osmikad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0