Godnatt sweeties!

Imorgon så ska jag packa, ta en liten cykeltur till pappa och skriva tidsinställda.
För jag ska nämligen till Ellens landställe. 
Taggad tjej här!
På eftermiddan/kvällen så åker vi till hennes landställe och det ska bli så kul!
På Fredagen tar jag bussen hem. Fast jag vill undvika byten så jag åker nästan hela biten hem själv. Men istället för att byta till en buss så byter jag till pappas eller farfars bil. Vet inte riktigt ännu vem som ska hämta mig.
Men nu måste jag ta bort smink och borsta tänderna. 
Vi ses, puss och kram och godnatt!
 
Glaaad tjej. Mobba inte taack.

Kommentarer
Postat av: Alice - bilderbyalice

sv: här med!
ha så roligt på landsstället :)

2012-08-13 @ 09:05:59
URL: http://bilderbyalice.se
Postat av: Anonym

Vi kommer ha såååå kul asså!♥

2012-08-13 @ 12:25:58
Postat av: R E B E C K A [ aDanceLife ]

Allt bra? (:

2012-08-13 @ 14:30:27
URL: http://adancelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0