Hur ska jag föklara..?

Det har i alla fall varit en ganska lärorik eftermiddag. Tack ni som hjälpt mig.
Pratade lite med min bror på fejjan idag och det var faktiskt kul. Vi fick upp ett samtalsämne ganska snabbt och sen pratade vi i 40 minuter nästan. Ganska bra faktiskt. Från 0 - 40.
Men nu ska jag sova och gissa vad. Min bror har hjälpt mig hur jag ska somna lättare och hur jag ska komma upp ur sängen lättare på morgonen. Trodde inte att han var så vänlig och rolig att prata med. I början var han väll lite dryg men sen blev det mer avslappnat. Det kändes bra faktiskt. 
Jag har tagit bort några inlägg men jag hoppas verkligen ingen stör sig på det utan blir glada istället. Imorgon är det skolfoto. Vill ni ha en dagens outfit? Det hoppas jag för det kommer. 
Puss, kram och godnatt!
Bild från igår eftersom att jag bara sitter i handduk och ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0