Torsdag den 30 Augusti

Dagen började med slöjd i skolan. Denna termin har jag syslöjd och vi ska brodera. Jag ska brodera hela mitt namn. Tycker det är lite onödigt att brodera ett mönster av en panda typ. Vad ska man ha det till sen?
Sen fortsatte dagen som den brukar förutom att vi simmade sista lektionen. Det gick bra och var roligt. Sen gick jag och Tuva hem och gjorde lite skol grejjer samt en läxa. Så nu är jag klar med engelska uppsatsen och så har jag jobbat igen det jag pratade bort på matten. Svenskan får jag ta en annan dag. Sen drog vi ut med kompisar och sen dess har jag varit ute. Kom hem runt 9 och då har jag bara chillat lite osv.
Men nu är klockan mycket och jag ska bara hänga upp mina bad kläder och sen ska jag sova. Mina ögonlock är så tunga just nu. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0