Hemma dag

Bara vart hemma idag medans alla andra brottas i mellandagsrean. Pappa och brorsan har åkt på hockey som jag tackade nej till.
Bara legat hemma, latat mig och hållt på med mobilen. Saknar träningen ganska mycket. Ingen karate, ingen innebandy, ingen idrott och ingen sjukgymnast. Eller asså jag va ju hos sjukgymnasten i fredags men nu kommer det att bli ett litet uppehåll. Eftersom jag inte vill få det så jobbigt när allt drar igång igen med en rivstart så tränar jag lite hemma. Svårt att förklara vad jag gör men det är en apparat. Sen ska jag bada, typ ha lite hemma spa och efter det laga lite middag till mig själv. Ganska trevligt ändå att vara ensam faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0