schhhhhhh....

Pappa tror att jag sover fast jag sitter med datorn. Busig. Borde sova egentligen eftersom att jag mådde rent ut sagt skit idag. Vi hade ett lucia tåg då vi har två till imorgon. Såklart blev jag yr och vinglade runt där. Fick sätta mig ner en låt och efter hade jag ont i huvudet, var yr och hade ont i hela kroppen. Sen när vi skulle ha SO sprack det. Mina tårar föll ner för min kind. Jag mådde så dåligt. Sa det till min lärare och jag fick vila på soffan utanför med vatten, pepparkaka och varm choklad. Så gulligt av de. :')
Eftersom de andra hade ett viktigt prov / läxförhör / test inför bedömningen så fick jag göra det muntligt. Gick väll helt okej för att knappt ha pluggat. Så typiskt mig. Min lärare sa att det gick bra i alla fall.
Kämpade mig igenom dagen eftersom jag inte ville gå hem. Helldre i skolan med sällskap än hemma ensam. Skippade idrotten, kändes inte bra. Men jag klarade dagen, right?
Tränade faktiskt karate (två pass) och nu så måste jag sova om jag ska orka med dagen imorgon oxå. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0