Snö kaos...

Men åhhh.. Blir helt kaos i Stockholm för lite snö. Hittade en kul grej som min kompis skrivit på facebook (han är och pluggar i Kiruna)
 
Stockholm: minus 12 grader, 15 centimeter snö; trafiken står still och det är allmänt kaos. Kiruna: minus 28 grader, ca 80 centimeter snö; jag hör glassbilen åka runt på gatorna.
 
Var faktiskt lite jobbigt att gåå hem i snö. Vi fick typ gå på bilvägen ibland för att trottoaren inte var plogad. Fast vi fick sluta en halvtimme tidigare så det var ju chill. Var med Nora och sen åkte jag till karaten.. Hade ingen direkt tränarare så jag och min kompis sprang runt och typ hoppade på tjockmattor och gjorde volter. Värsta gymnastiken . Tränade oseriös karate i ca en halvtimme.. Hahahahah, åhh. Aja, gjort tyskan nyss och ska snart duscha.
Vi ses, puss.
Saknar sommaren, hoppas det är okej att jag lägger upp bilden bästavän.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0