Tips!

HÅR TIPS!

Har du väldigt slitna hårtoppar?
Om svaret är "ja" så tycker jag att du ska fortsätta att läsa. 
Jag hr själv väldigt slitna hårtoppar men jag har mina knep. Jag klipper mig inte ofta.
Men jag bestämmer en dag jag ska duscha och kvällen innan så sprayar jag först i spraybalsam och sen kletar jag i vanligt balsam och sätter upp håret i en hästsvans. 
Tänk nu inte att det  ska kladda av sig över hela huset. Det torkar och ser fettigt ut.
Om du inte vill riskera att kudden får lite balsam på sig så kan du baa lägga en handuk eller liknande över.
 
Dagen efter så duschar du och sköljer ut det. Sedan tvättar du håret med shampoo och balsam. 
Sedan gör du det då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0