Dagen :)

Vaknade och gick upp så hade vi en liten gäst här. Pinsamt att komma med morgonrufsigt hår och Hello Kitty nattlinne. DÖR.
Men sen så åkte jag hem med de och mamma åkte till frisören. Senare kom hennes barn så var jag med de. När mamma var klar hos frisören kom hon också. Vi åt lunch där och barnen badade i deras pool. 28 grader är chill. Sen åkte vi hem runt 4 tiden och mamma och jag åkte och köpte typ på vägenh hem för jag ska nämligen sy en långklänning. Tycker de i affärerna har fult tyg eller ser tantiga ut. Inte alla men de flesta. 
Så nu sitter jag och syr lite då och då. Ska fixa alla designer idag om jag får tillbaka min dator från brorsans kompis som är här. 


Kommentarer
Postat av: lishan<3

haha!

Jag vill oxå sy en klänning

2012-06-18 @ 19:56:15
URL: http://liishan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0