Goooooooodnatt!

Juste tänkte berätta en liten sak som hände imorse.
Jag vaknade av något som pep men jag ville inte gå ut och kolla så jag somnade om. Sen gick jag ut ungefär 1-2 timmar senare och mamma berättar.
Findus våran katt hade tagit in en halvdöd fågel som flög runt i vårat hus. Findus hoppade och far.
Han fick ner fågeln i höret och då tänkte mamma att han dödade den så hon gick och tog ett bad sålänge. Men nej, han ville visa upp de såklart för mamma. Så han lekte med de ett tag och väntade utanför badrummet. Då dödade han den. När mamma kom ut hade han gömt den i en toffla. Mamma slängde ut den och katten. Hon fick börja med att städa eftersom huset var fullt med fjädrar. Vi har typ 3 märken på fönstret för fågeln har försökt flyga ut. Jag är verkligen glad att jag somnade om. 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: lishan<3

stackars lilla fågeln :(

2012-06-18 @ 17:08:57
URL: http://liishan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0