INLÄGG!

Vi kör på ett litet inlägg såhära mitt i natten. Jag är egentligen lite små sjuk och behöver sova. Men jag måste njuta av fredagar och lördagar då jag inte tränar. Jag har faktiskt slutat sitta vid datorn en hel del. 
Men som ni alla säkert redan vet så har jag haft det gryymt. Är med andra kompisar som jag inte brukade vara med så mycket förut. Eller, ja var med dom förut såklart men inte lika mycket som nu. Det är seriöst grymt att "byta" kompisar då och då. Inte direkt byta men ni kanske förstår. Man har så sjukt mycket mer att prata om.
Livet bara rullar på nu och jag är oftast glad.
Vissa vet exakt hur man ska lysa upp mina dagar. Så, fortsätt med det.
 

Kommentarer
Postat av: R E B E C K A [ aDanceLife ]

S;V OKej ;P

Jag har feber osv :(

Haft en bra dag hitills?

2012-09-09 @ 15:57:52
URL: http://adancelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0