Måndag..

Störd dag men ändå helt okej. Vaknade med hosta, allt annat än kul. Sen kom bussen 20 minuter försent. Kom ändå en kvart innan jag började. Var i skolan hela dagen. Det gick snabbt, fyra lektioner mellan 8-14. Efter skolan var jag med Nora och vi hade kul. Var i arninge, plugga, sminkade varandra (bara för att vi är awesome), jag fixa Noras hår, stekte pannkakor. Sen kom mamma och hämta mig för att jag skulle träna. Först hjälpte jag till på passet innan (inte för att jag gjorde så mycket) sen tränade jag själv. Asså, vi hade typ värsta fysen i början. Tror jag dog med halsen och musklerna var helt utmattade. Förberett mig inför tisdag och nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0